Asiantuntijapalvelun hinnoittelun perusteet (1h)

3.6.2022 09:00

Verkkokoulutus

Yksi vaikeimmista asiantuntijayrittäjän haasteista on hinnoittelu. Millaisia tapoja hinnoitteluun on? Mitä asioita hinnassa on huomioitava? Mihin hintataso vaikuttaa?

Kenelle?

Erityisesti sinulle, joka työskentelet palkkatyössä asiantuntijana tai esihenkilönä, ja olet kiinnostunut sivu- tai päätoimisesta yrittäjyydestä, ja haluat lisää ymmärrystä asiantuntijapalvelun hinnoitteluun. Koulutus on tarkoitettu aloittelijoille ja eniten uutta tietoa saavat osallistujat, jotka eivät ole työssään tekemisissä hinnoittelun, tarjouslaskennan tai talouden kanssa.

Koulutuksen jälkeen tiedät
  • miksi on tärkeää hinnoitella oikein
  • mitä asioita hinnoittelussa on huomioitava

Koulutuksen sisältö

Asiantuntijapalvelun hinnoittelun perusteet

• Miksi hinnoittelu on vaikeaa
  • Mistä hinta koostuu ja mitä asioita asiantuntijan tulee huomioida hintatason määrittämisessä
  • Hinnoittelun haasteita: liian edullinen versus liian kallis hinta
  • Oman toimialan ja asiakkaiden maksukyvyn ja -halun vaikutus hintaan
  • Erilaisia hinnoittelustrategioita

Toteutus
  • 1h webinaari klo 9-10
  • Verkkokoulutus Zoomilla
  • Voit osallistua joko
    • Livenä. Webinaarin aikana on mahdollisuus kysymyksille mikrofonin tai chatin välityksellä. Kameran saa pitää päällä niin halutessaan. Myös pelkkä kuunteleminen ilman aktiivista osallistumista on mahdollista.
    • Katsomalla tallenteen jälkikäteen. Tallenne on katsottavissa 1kk ajan. Tallenteen saavat kaikki ilmoittautuneet.

Ilmoittautuminen tähän tapahtumaan on tällä hetkellä suljettu.

Ajankohta

Alkaa:

3.6.2022 09:00

Päättyy:

3.6.2022 10:00

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Verkkokoulutus

Starttivalmennus Oy

info@starttivalmennus.fi

Kouluttajan tiedot

sanna_olshin.jpg (8.47 MB)

Sanna Olshin

YTM, yritysneuvoja, opettaja

Sanna Olshin on koulutusalan yrittäjä, joka on kouluttanut 20 vuoden aikana yli 4000 yrityksen perustajaa ja pk-yrittäjää. Sannaa kiitetään erittäin kattavasta yrittäjyysosaamisesta, innostavasta tavasta kouluttaa ja kyvystä avata vaikeatkin asiat käytännön tasolle.